Bra vecka!

Jobbar tillfälligt som elevassistent. Och jag älskar det! Åh vad jag önskar att det finns en plats för mig även efter jul. Skulle vara bästa julklappen jag kunde få. :) Annars lockar nog pluggandet snart igen.. Så jag kan börja fila på min kandidatexamen i Socialt arbete som jag har gett mig fan på att ta!

Men nu till veckan. Det är lov. Vilket betyder att jag får göra en massa trevliga saker ihop med resten av arbetslaget. Fika, prata, lära känna varandra, fika, luncha, lyssna på intressanta föreläsningar.. Ingen är mer nöjd än jag! Imorgon bär det av till Älvsjömässan där Skolforum 2010 hålls. Det ser jag fram emot. Och på onsdag ska vi elevassistenter ha grupper ihop med rektor A. Det ser jag fram emot. Jag ser fram emot allt! Jag vill bara suga in mig all information som bjuds på som en svamp!

Efter onsdagens grupper går dock jag och Nompan på lååånghelg, med (förhoppningsvis) bad på torsdag och bara myyysa hela fredagen innan M kommer och stannar hela helgen!

Ni hör vilken bra vecka, va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0