Allhelgonahelg och M-helg

Lördagmorgon. Noemi har fått någon ny (o)vana att vakna precis innan 06.00, jag får ligga och dra mig till 06.10 men sedan är det bara upp och hoppa! Kanske beror det på att jag har börjat jobba och går upp strax innan 07.00 annars? Lite kvalitetstid sådär.

Den här helgen är det M-helg. Mycket trevligt, var och köpte massa massa godis och hyrde lika många filmer igår innan bejb åkte och jobba. Myshelg med andra ord. Blev Stomp the yard igårkväll och ikväll blir det Beck - levande begravd och Youth in revolt. 
 
Får se vad dagen har att bjuda på när huset börjar vakna, en sväng ner till U-huset blir det i alla fall, så M får springa av sig. Och tacogratäng blir det, till middag. :)

Nu ska jag pussa ihjäl min dotter, hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: mathilda

ohh, det hemliga M.et ;) hmm vem kan det vara :oooooo heheh <3

2010-11-26 @ 16:10:17
URL: http://msvs.blogg.se/
Postat av: Carina

:)

Hur mår ni? Vi borde gå en liten promenad i Norrtälje någon gång när jag kommer förbi!

2010-11-30 @ 13:13:15
URL: http://vilopaus.blogg.se/
Postat av: Carina

Usch då, låter inte alls kul med en förkylningsastma. Men vad härligt att det börja ta sig med huset. :) Det vill jag gärna se! :)



Vi mår bra. Efter att både jag och Robin har legat med vinterkräksjukan några dagar nu så mår vi bra.



Det går sådär med skinnjackan. Den finns kvar om du skulle vara är intresserad.

2010-12-04 @ 10:37:58
URL: http://vilopaus.blogg.se/
Postat av: Carina

Hon klarade sig fint. :) Skönt nog. Vet inte om jag hade orkat med att hon skulle bli dålig också, det var jobbigt nog att vara sjuk själv. Ja men tur är ju det att dom klarar sig så fint när dom är så små. Mycket har nog med att göra att dom får bröstmjölk och sen är det väl lite tur kanske. ;)



Jag skulle kunna släppa den för 600! :)

2010-12-07 @ 00:26:19
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0