Good days good days!

Blev inte riktigt så mycket flyttat som jag hade hoppats på igår, men en del fick vi ner plus en massa rensat här hemma så jag är nöjd! Nu är alla tusen IKEAkassar som tagit upp all golvyta i sovrummet rensat och plockat och en av garderoberna som agerat förråd tömd och nerkörd. Skönt skönt! Idag blir det söndagsmys på högsta nivå! Bio med Jennifer och Fredric och efter det middag här hemma. Sista söndagen här. Nästa söndag så här dags har vi sovit (långt ifrån vår första) men Noemis första natt i huset! Det kommer plockas och fejjas och iiiih vad glad jag är! :)

Näe, nu ska jag röjja och drömma vidare lite här innan Noemi vaknar.

PEACESÅLÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0