Seg förmiddag

Är det något jag verkligen är bortskämd med när det kommer till hela barngrejen är det sömn och en ständigt glad unge! Jag har verkligen ingenting jag kan klaga på! Ganska fantastiskt! Dock blir jag som en zooombie om jag inte skulle få ordentligt med sömn, som idag t.ex. Har varit död hela förmiddagen, trots tusen koppar te och långis med hundarna. Suck! Nu har vi dock ätit lite lunch och varit ute igen så nu känner jag att batterierna börjar återhämta sig. Ska dricka en kopp te till och äta lite fruktsallad och sen tror jag att det blir gymmet en sväng när bejb kommer hem från jobbet. Mamma skulle visst komma förbi en sväng också, trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0