Skön dag!

Åh vad blogg.se krånglar för mig! Skulle uppdatera igår mellan Åkersberga och Jennifer, Fredric och Oliver men icke sa nicke. Krånglar nu med, så får se om det går att publicera inlägget. Igår var i alla fall Kristina, Noemi och jag i Åkersberga på födelsedag/jul/träffas-innan-Kristina-åker-lunch. Fick ännu mer julklappar (det tar aldrig slut!), Noemi fick en jättefin filt från Polaren och Pyret och en jättefin gosedjurskanin från Krabat och jag fick presentkort. Efter det var det raka vägen hem, hämta upp bejb, lämna Kristina och sen upp till Jennifer, Fredric och Oliver på middag. Fick en jättefin vit Orkidée i födelsedagspresent, bästa bästa dem! :)

Idag har varit en skööön dag! Sovmorgon till 09.00, vaknar av att Kristina står och knackar på dörren med frukost. Efter det blev det massa Vänner, hundpromenad, klippning av håret, hundpromenad och handling, tvättstugan, lite mer Vänner, middag med mami och Kristina och plock och städ här hemma.

Noemi somnade till 21.00, precis när bejb och jag satte på Rolandz, ännu en gång är det bevisat att Robert Gustavsson är helt sjuk. Han är helt genegalisk!

Nej, nu ska jag bädda rent i sängen och gå och lägga mig. Ska till Husdjursmässan imorgon, kommer bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0