Skebo

I eftermiddag, direkt efter Jompas jobb bär det iväg ut till Skebo. Ska äta lite middag och så tänkte jag ha med mig semlegrejor så jag kan slänga ihop några till efterrätt. Har inte hunnit baka egna bullar än, så har fuskat lite och köpt vetebullar och gör fyller dem. Noemi köpte lite choklad som hon ska ha med sig till världens bästa farmor. :)

Ikväll ska även Noemi få sin första smakis! Blir potatis med palsternacka tror jag.. I fortsättningen kommer hon få sina smakisar vid lunchtid, men idag blir det lite speciellt så farmor och bonusfarfar får vara med!

Kommentarer
Postat av: Mikaela - mamma till nova

Visst är hon? :) Noemi är också jätte söt.

2010-01-29 @ 12:26:54
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/
Postat av: Mikaela - ungmamma till nova

Ja det kan vi nog :) Ska du dit lr? kan prata med emilia också då isåfall. Vi har varit där förut men då har det bara varit vi två och det är ju inte så jätte kul :p

2010-01-29 @ 14:43:56
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0