Lite uppdatering sen lördag

Längesen jag uppdatera, har varit full rulle här de senaste dagarna. :)

I lördags var det meningen att vi skulle fikat med svärmor Eva, men så blev det lite hastigt omplanerat så jag och Jennifer åkte till Täby Centrum, åt lunch, handlade lite och mös med Noemi och Oliver istället. Och Jompa satt i studion med Joakim.

I söndags blev det lite handla och sen kom Jompas kontaktkille Jack hit. Blev lite middag och tvspel.

Igår var det rätt lugnt, städade lite och gick en del promander med doggsen bara. Bejbs satt i studion med Kristian och blev inte klar förens jag och Noemi hade gått och lagt oss.

Nu håller jag på med middagen, blir kycklingfileér inlindade i parmaskinka, rostade klyftpotatisar med olivolja och örtsalt och någon god sås till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0