Idag ska jag göra absolut ingenting-dag

Och det ska bli så sköööönt! Har haft så mycket planerat och dagarna har bara runnit iväg så igår bestämde jag att jag ska göra absolut ingenting idag!

I söndags åkte vi ju till Skebo, Eva och MO har verkligen hittat en liten guldklimp där ute, trivs som fisken i vattnet där. Hundarna kan leka av sig och när Noemi kommer börja gå kan hon springa omkring där på deras stora tomt med varken bilar eller annat som stör. Åt sen lunch/tidig middag och tårta. :)

Igår var det BVC på förmiddagen, diskuterade introduceringen av mat, spännande spännande! Nu är det inte långt kvar! (Vår barnmorska har sagt åt oss att vänta tills dryga fyra månader eftersom hon är för tidigt född.) Har någon vision om att försöka göra så mycket egen mat som möjligt. Sen vägde vi och mätte som vanligt, 5735 stod vågen på och 62.5 visade mätstocken. Lilla lilla (stora stora) älsklingsskruttan! Fort går det! 
Efter det körde jag över lite grejer till pappas hus och sen var det bara raka vägen till Arlanda för att hämta pappa+familj som har varit i Fillipinerna i sex veckor, hämtade upp bejb och Noemi som hade hängt med pappa på jobbet och körde hem Jennifer, Fredric och Oliver. Efter det blev det en sväng till pappa igen och lite handling. Puuuh. Sen var både jag och Jompa helt slut.

Nu har jag precis varit ute med Noemi och hundarna, först var det Gizmos tur och sen Berties och Stellas. Nu tänker jag passa på att pillra lite med kameran, (fick nya manualen igår) innan Noemi vaknar.

Kommentarer
Postat av: Carina

Det är mumsmums. :)

Blir inte några bilder då jag nyss såg att mami inte hade ställt in kameran på auto fokus och struntat i att ställa in skärpan manuellt. Men ska försöka ta lite kort på lägenheten någon dag.. Så får du också gör´t. ;)

2010-01-19 @ 14:37:44
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0