Idag har jag fyllt år!

Tjugoett, herre gud vad fort det går! :) Har verkligen haft en kanondag! Kristina kom in och gjorde frukost och hade med sig paket. Sen skulle hon iväg en sväng så jag kollade på ett par Vänneravsnitt som vi hade satt på till frukosten, badade Noemi, duschade själv och plockade lite. Sen kom Kristina hit igen och hade med sig tårta som jag hade pratat om igår, bästa bästa hon! Hon skämmer verkligen bort mig. ♥ Sen var tanken att jag, Noemi, Jompa, Kristina, Lovisa och hundarna skulle gå och handla, men Noemi ville inte alls ligga i vagnen eller gå någonstanns, så jag fick vända efter en bit. De andra gick i alla fall och köpte middag som bejb och Kristina lagade när de kom hem igen. Middag, tårta och presentöppning med mami, moster Gunilla, kusin Lovisa och Kristina och Jompa såklart. :) Fick ännu mer saker (herre gud, det var ju jul nyss!), av bejb fick jag en kameraväska och två minnen på 4GB ivar till kameran, av Kristina fick jag underkläder, värmeskydd till håret och det bästa, Sällskapsresan-boxen! Guld alltså! Sen fick jag vattenkokare, ljus, ny plånbok, kläder till Noemi, Barbasköngosedjur och en bok.. Tror det var allt, hur mycket bra saker som helst!
Efter det fick Noemi hänga inne hos mamma med Kristina och Lovisa för då smet jag och Jompa iväg och såg Avatar, tre timmar lång, så vi har precis kommit därifrån. Var utan tvekan en av de bästa filmerna jag har sett, så fet!

Nu ska jag krypa ner bredvid Noemi och snussa in hela henne. Mammas fina fina älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0