I just looooove early mornings!

Oh yes, back on track! Äntligen äntligen äntligen uppe med tuppen igen! 05.10, lite väl tidigt, men jag och Noemi låg och morna oss ett tag innan frukost och blöjbyte. Nu ligger hon här bredvid mig i soffan och sover medans jag har fått dricka mitt heliga te i lugn och ro, (har numera bytts ut till Vanilj, mmmm!) betalat lite räkningar, skickat iväg papperna till FK så jag får mina mammapengar, surfat lite och nu håller jag på att göra smoothie. So far, so good!

Annars då? Har en helg att se fram emot, idag hämtar vi ut vår bil! Lassagnemiddag hos mor, Pettersson kommer över på fredagsmys, hela lördagen är oplanerad, bejb jobbar dock förmodligen, söndagsbrunch ute hos svärmor på söndag, gud vilken trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Carina

Shit vad tidigt. Hehe. Men måste vara skönt.

Vad blev det för bil? :)

2010-01-15 @ 10:36:16
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0