God morgon lördag

Igår var Pettersson här ett par timmar, det snackades skit, dracks te och åts kladdkaka. Mycket trevligt! :)

Idag är jag tröttmössa, gick upp strax efter sju, så det beror nog på det. Skulle gått upp tidigare! Bejb kommer förmodligen att jobba i studion hela dagen så jag tänkte köra runt mamma i nya bilen, (mohaha:) plocka och dammsuga med vår faaantastiska dammsugare vi fick i julklapp av svärfarmedbonus, här hemma. Sen får vi se, skulle behöva ta tag i "läskige skåpet" eller "svarta hålet" som jag så fint kallar det. Skulle kunna vara något typ av kontorsskåp, men icke! Allt som man inte vet vart man ska stoppa åker upp dit, bara det att så fort man öppnar skåpet så bara ramlar det ut saker över en. Det är lite läskigt, må ni tro. :)

Men först, innan jag gör någoting alls tänker jag dricka en kopp te till!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jadu det där skåpet skulle behöva sig en omgång av rensning;) Men det går ju alltid att stänga luckorna igen bara;P

2010-01-16 @ 09:32:44
URL: http://kristinaenglund.blogg.se/
Postat av: Jessica gravid med Liam

SV: Heejsan! Jaa vi får verkligen ta och ses snart, vill ju träffa din lilla guldtjej =)Har du samma nr som förut? Såna fall hörs vi på telefonen.. Många kramar Jessica

2010-01-17 @ 00:18:52
URL: http://wahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0