Busy days, busy days!

Dålig uppdatering, igen. Skärpning skärpning! :) Igår var det först träff med alla föräldrar som gick FUB ihop, var så kul att få se allas små knoddar, jag och Noemi har missat det två gånger i rad, så igår var första gången sen efter förlossningen för oss. Fick prova på lite spädbarnsmassage också och det var verkligen en hit, ska försöka dra med mig Jennifer och Oliver på det när de drar igång spädbarnsmassagen på Föräldrarcentret. Efter det hämtade jag upp Jennifer och Oliver nere på stan och så drog vi iväg till Täby Centrum för lite middag och fönstershoppning(okej, ett linne fick fälja med hem) i alla fall för min del, ska ju bli lite mer ekonomisk nu. ;P Efter det åkte vi hem hit till bejb och Fredric.

Idag blir en trevlig dag igen! Ska möta Jennifer och Oliver nere på stan och sen ska vi förbi en Förskola där vi hoppas att Noemi och Oliver kommer att få plats när det är dags för det! Sen ska vi hem hit och äta lite lunch. :)

Nu tänkte jag hoppa i duchen innan lillskruttan vaknar igen. Vi har varit uppe sen strax innan sju och ätit lite frukost, men sen efter lite mys så somnar Noemi alltid igen. Jätteskönt, för då kan jag passa på att göra mig iordning.

Hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0