7 januari 2010

Hallå hallå! Seg dag, gick upp vid 08.00 och badade och matade Noemi, åt frukost och tittade på Vänner ett tag innan Bertie kröp upp i soffan och la sig bredvid mig så vi somnade båda två. Min lilla älsklingsgris. ♥ Noemi vaknade precis igen, så har hunnit kolla ännu mer på Vänner och plockat lite köket. Skönt skönt. :) Ska "jobba" lite idag, Emma, som jag är kontaktperson åt ska komma hit och kolla på film. Men först ska jag möta henne nere på stan, hyra film, köpa Geisha som jag har snöat in mig på och kolla efter en julklapp till henne, hon får välja själv, så hon verkligen får något som hon vill ha.

Nu måste jag byta blöja på Noemi, hörs ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0