Tillbaka!

Nu har jag laddat om batterierna igen. Välbehövligt kan jag säga! I måndags hängde vi med Jennifer och Oliver en lååååg stund, åt frukost på stan, snackade massa skit, strosade i affärer och var på Öppna Förskolan och gjorde gipsavtryck.

Igår jobbade jag ett par timmar på kvällskvisten, kan vara ett utav världens bästa "jobb"! Shoppa, äta gott och gå på bio. Inte allt för jobbigt, eller hur? :) Efter det var det nästan bara raka vägen hem, lite mys med familjen och bums i säng! Sov från 22.00 till 09.30 idag, uuh så skönt må ni tro! Klart, Noemi har ätit två gånger däremellan och vaknat en gång, men det är bara mysigt. Idag ska vi bara ta det lugnt, skulle köra Jompa någonstanns i eftermiddag. Men annars blir det bara chill. Var först tänkt att jag och Jennifer skulle på "Unga Föräldrar" men de fick förhinder, så vi tar det nästa vecka istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0