Nu ni!

Var ju som sagt ganska slut tidigare idag, så färdig att jag ställde in dagens planer och skona Jennifer och Oliver från mitt sjuhelveteshumör (som jag alltid får när jag är trött) det fick mamma och Jompa dras med innan de åkte hemifrån istället. Min mamma är den bästa av alla i alla fall, för två timmar senare när hon har varit nere på stan en sväng och handlat kommer hon hem med winerbröd till mig. Bästa bästa! Nu, efter en lugn dag, promenad, skitochgnällsnack med Pettersson, näring och socker är jag i alla fall i form för att.... bammbammbbab... träna! Mamma min skapare, jag har inte tränat på säkert två år, så jag tänkte (tror inte jag tänkte alls, faktiskt) när jag sa till Kristina att köra Medel 75 med henne, gaah! Kommer vara färdig för att kapitulera imorgon när jag vaknar! Men, piggare! Mina knän fungerar som de ska och jag mår som en gud, kan ju inte begära mer. Fuck beach 10 däremot, jag kommer fortsätta äta för själen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan man få boka in en skot och gnällsnack-telefon dejt inför helgen, imorgon på rundan tro? ;)

2010-02-18 @ 18:45:22
Postat av: Helena

Det ska nog passa in! :)

2010-02-18 @ 19:15:33
URL: http://keepfocusonyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0