Hej onsdag!

Börjar äntligen bli bättre! Lite hesa båda två dock, ni ska höra när Noemi skrattar, haha. :) Måste vara den ljuvaste musik som någonsin mött mina öron, visserligen slår far hennes det mesta också. Min älskade familj!

Har vågat oss ut idag, gick och handlade lite gottis till Bertie och vallmofrön till mina muffins. Bertie blir alltid så jäkla stolt när han får något gott från affärn, bär det med högt huvud raka vägen hem. Inga kringelekrokvägar, här inte! Och så leka lite innan vi går in. Världens finaste hund!

Noemi sover så jag har hunnit baka, beställt två tshirts (eftersom jag aldrig hittar några i butikerna), fixat en födelsedagspresent till bejb och lyssnat på feeeet musik!



Nu vaknade Noemi så nu ska hon få hålla mig sällskap medans jag gör klart muffinsarna! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0