Håller på att baka

igen! Idag blir det Citron- och limepaj. Mumsfillibabba! Noemi och alla djuren ligger i en hög och sover i sovrummet. Tänkte försöka plocka upp lite här hemma också, mamma har visning idag på lägenheten så allt som inte skulle vara framme där inne åkte tydligen in här. Soffa, bokylla, akvarium(!), böcker, böcker och åter böcker, fåtöljer.. Hmm, ganska kaotiskt med andra ord! Så ikväll håller vi tummarna att det kommer en miljonär och cashar lägenheten ba! Eller, något åt det hållet i alla fall. Vore så skönt att få flytta ner till huset snart. Ni anar inte vad det kliar i fingrarna! Föresten, min man, min andra halva, min fästman, min klippa är ledig ikväll! Yeeey! Alla aktiviteter är stoppade nere på U-huset tills taken är säkrade. Tråkigt för dem, myyyyys för för oss här hemma.

Nej, nu måste jag plocka och se till Noemi en sväng. Hörs senare!

Föresten! Babymassagen var som förväntat jättemysig, dock var det bara jag och Jennifer där idag, de andra hade förhinder eller var sjuka. Ganska mysigt ändå, fick ju värsta handledningen för oss själva och sen kunde vi sitta kvar och mata och mysa när det var slut. Hon är ganska bra hon, den där Jennifer. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0