Fredagsmysa

får jag och Noemi göra själva ikväll. Bejb jobbar sent, jättesent. Kommer nog inte förens vid 01.00 skulle jag gissa på. Har precis varit på ett jympapass på Friskis. Så skönt! Sen vart det raka vägen till affärn för lite inhandling av gottis! Köpte upp ett lager eller två så det räcker tills när Jompa slutar, då blir han glad när han kommer hem. :) Annars då? Blev inget Familjecenter igår heller, men en väldigt väldigt trevlig dag ändå! Följde med Oliver när han skulle få akunpunktur inne i stan mot hans kolik, lillgubben. Så duktig så duktig! Tror stenhårt på akupunktur. Hade det själv på förlossningen (plus lustgas) och det funka hur bra som hellst! Efter det blev det en sväng till Åhléns City för lunch/fika och en sväng på barnavdelningen. Där hade de mycket fint! Blev en jättefin röd body från Parvel 99 pix! Nu ska jag äta lite, mamma är här och har gjort hemmagjord potatissallad med rostbiff medans Kristina och Marie byter till pyjamas på min lilla rockstjärna!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0