Fredag, lördag och söndag

I fredags blev det Trådgårn en sväng. Bejb plus resten utav Break the norm hade "Omtryckarfest" så det var riktigt trevligt. Bra musik, feta t-shirts och trevligt folk! Har så himla svårt för att lämna Noemi sådär, är det värsta som finns, men hon somnade en timme innan jag gick och låg fortfarande och sov bredvid mormor ett par timmar senare när vi kom hem.

Igår hade dock jag och Jompa ett par timmar för oss själva, andra gången sen Noemi kom, om vi inte räknar med att handla på Flygis. Var tvungna att åka in till stan för att ordna lite saker och då får Noemi hellre vara hemma och myyyysa med moster Kristina än med oss och trängas med massa folk. Kom hem, lagom till dukat bord en nyvaken stjärna så gårdagen var verkligen lyckad!

Idag var tanken att jag skulle med Pettersson till Rimbo för att kolla lite fotboll, men Noemi har blivit lite hängig här under natten så jag vill vara hemma eftersom det är första gången hon förkyld.

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0