Jag älskar vår brf och vår underbara granne

Idag fick vi ett brev, eller rättare sagt, jag fick ett brev. Eller, egentligen var det inte till mig. Föreningen hade adresserat det till en Helena Hedén? Och posten hade lagt det på mammas låda. Det enda som stämde var adressen. Kärringjäveln har klagat på våra katter.



Hej Helena!
Av förekommen anledning vill vi påminna om våra service- och ordningsregler sid 3 under "övriga ordningsregler" punkt 1 att katter och hundar skall hållas kopplade året om.

Med vänliga hälsningar
Bostadsrättsföreningen Höken 3



Gah! Jag blir så förbannad att jag kokar! Om vi betalar 700 000 för en lägenhet och över fyra tusen i månden i hyra så tänker vi fan ha våra katter ute. Bostadsrättföreningsjävel.

Nu är det krig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0