Trevliga dagar går alldeles för snabbt!

Förlåt för kass uppdatering! Dagarna har gått i ett här hemma. I söndags var jag och Jennifer som sagt i Uppsala. Trängdes på ett fullsmockat Ikea och handlade upp alldeles för mycket pengar. Efter det åkte vi förbi Gränby Centrum och handlade lite till på HM, innan det bar iväg hemmåt för att äta tacos och slappa i soffan. :) I måndags var Jompa ledig, bästatse bejbi, så då var vi hemma och mös allihopa, satte ihop sakerna från Ikea. På kvällen kom Fredric och Jennifer igen och åt lite äppelpaj och spelade lite Wii. Igår var Kristina ledig så då kom hon in och gjorde frukost till oss innan vi gick långis med hundarna, tvättade och gick till Knutby Torg och handlade. Lagade en jättegod middag till när Jompa kom hem efter jobbet. Väldigt bra dagar med andra ord. :) Idag skulle egentligen jag och Jennifer gått till Föräldrar Centret och kolla in läget men jag är för jäkla trött så idag tänker jag bara ta tag i sovrummet och sen tänker jag inte göra ett skvatt till. Kanske kilar dit imorgon, för då var det gipsavgjutning såg jag.

Nej, nu ska jag dricka dagens andra kopp te med mami. PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0