Vaccinerad och klar!

Var och hämtade mamma efter jobbet så hon kunde vaccinera mig. Känns skönt att ha det klart. Hoppas dock på en lugn natt, Jompa och Fredric var och vaccinera sig i måndags och Fredric hade febertopp på natten och Jompa var jättevarm, svettades och pratade i sömnen. Efter det åkte vi till Fröken Knopp, Thomas och Marianne var här i tisdags och åt sushi så då fick vi som inflyttningspresent att handla där för femhundra. Jompa sa att jag fick bestämma vad vi skulle ha, men det finns så mycket fint där så jag har lite svårt att bestämma mig. :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, lyckans! Jag vill också handla där :) Visst bor dom tp vid edsbro, på tal om ingenting? :) Tyckte jag såg henne på rundan häromdagen. Hoppas allt är bra med er!

2009-11-06 @ 17:08:14
Postat av: Helena

Haha, du är så skön, Emma! :) Ja, men det finns alldeles för mycket fint där + att det är så hiskligt dyrt! Men nu så! Nu ska det handlas! :) Yes, de bor där. Jättefint är det.

Det är jättebra, med er också hoppas jag!

2009-11-06 @ 20:43:33
URL: http://keepfocusonyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0