Sjukstuga AB

Förlåt -igen, för den kassa uppdateringen. Här hemma har det varit sjukstuga AB sen i lördags. Så vi skyller på det! Noemi har fortfarande ögoninflammation och jag trodde att jag hade åkt på öroninflammation, men igår hos husläkarjouren visade det sig vara öroneksem, så nu har jag fått örondroppar som jag ska ta ett par dagar. Har gjort jäkligt ont i vilket fall som helst.

Kom precis in från en långis med Kristina och doggsen. Har gjort som en vana att gå upp till Färsna, så himla skönt att komma ut en timme, dessutom är det så fint upp mot Färsna. Noemi sover som en stock i vagnen, så jag och Bertie myser i soffan. Nej, nu ska jag dricka te och gosa vidare. Hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0