Helgen som var

I lördags blev det en promenad ner till Skogsvägen, så hundarna fick springa tillsammans på ängen. Sen hem en snabbis innan vi gick över och åt hos pappa+familj, pratade lite om deras Fillipinresa eftersom jag och bejb ska bo där då, fem veckor blir de borta. I söndags firade vi vår första Fars dag. Mamma hade varit i Uppsala i helgen men ringde på förmiddagen och sa att hon minsan ville fira Fars dag eftersom hon tycker om Jompa så mycket! (mamma firar annars aldrig sånt där:) Så på eftermiddagen blev det fika och så fick Jompa en t-shirt och lite (obligatoriska farsdag?) strumpor utav mig och mamma hade såklart inte kunnat bärga sig så allihopa fick presenter utav henne, hon är för söt. :) Lite senare kom Jack och Michael tittade in en stund också, medans jag och Noemi smet över till mamma och la oss i Kristinas stooora säng och tittade på tv. Igår tog vi det bara lugnt eftersom vi fortfarande var hängiga.



Farsdagfika


Bejbsen och t-shirten Jompa fick utav mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0