Fullbokad dag

Både mamma och bejb börjar känna sig bättre, väldigt skönt. :) Jomba var till och med uppe och städade när jag och Kicki kom hem, hade varit nere och lämnat nycklar nere på stan och handlat lite nytt till Noemi, hon växer ju så de knakar och har nästan inget att ha på sig, kände i alla fall att jag var tvungen att komma ut ett tag eftersom jag som mest har varit ute med Noemi och hundarna sen i måndags för Jompa varit så dålig. Ikväll ska jag och mami på kurs hos Åberg, trodde inte att det skulle bli av eftersom mamma hade feber igår och Jompa hade det i förmiddags, men mamma ville verkligen att vi skulle gå och Kicki ska sitta här inne ett tag så Jompa kan få lite assistans ifall det behövs. Så nu kommer vi alla fall iväg. Trevligt trevligt! :) Noemi är så förbaskat jäkla söt, sitter här framför TV:n i babysittern, kikar lite, sparkar på babygymmet och har precis kommit på att det går att gunga med den. Nöjd tjej det där.

Nu måste jag kila! Hörs lite senare. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack. :) Hoppas att jag trivs där också!

2009-11-26 @ 20:18:10
Postat av: Carina

Bra att man glömmer bort att skriva sitt namn när man skriver en kommentar då. Hah!

2009-11-26 @ 20:19:35
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0