Fixad och klar!

Är Jompas julklapp, så skönt! :)


Kommentarer
Postat av: alice

Visst är det skönt när man klarar av julklapparna relativt tidigt och inte behöver springa runt några dagar innan i panik.

2009-11-29 @ 16:21:00
URL: http://www.teenytuss.blogspot.com/
Postat av: Jompa

Vad är det?;)

2009-11-29 @ 17:03:46
Postat av: Jompa

Vad är det?;)

2009-11-29 @ 17:05:40
Postat av: Denise

Så skönt att ha julklapparna fixade eller i alla fall en :) jag har inte fixat någon julklapp ännu, haha, det största problemet är hur jag ska få hem dem till mamma och pappa, jag har skitmycket som ska med redan, jaja :). Kan tänka mig att ni har full rulle där hemma, tillochmed jag kan känna att jag har full rulle här uppe trots den lugna miljön och trots att jag bor helt själv(!) Med mig är allt fint, och finare blir det nu när Ola kommer upp till helgen. När ska du fixa skype föresten?! Gör det snart, för jag har i stort sett alltid 0 kr på mobilen men sen är jag jävligt dålig på att ringa när jag väl har pengar men skype är en bra grej så skaffa det så kan vi snacka gratis :) Låter skitbra att du känner att du har lust att plugga när du vet vad du vill. Här uppe börjar jag tvivla på jävligt många i min klass att dem verkligen vill bli socionomer, jag tror många sökte nån utbildning bara för att dem ville prova på studentlivet med fester och allt som hör till, lite trist tycker jag, i alla fall när det handlar om att vilja jobba med människor men men det kan ju inte jag göra nåt åt, tyvärr. Apropå skola så ska jag fortsätta plugga nu. Men du får ha det kanon och pussa Noemi massvis från mig, längtar verkligen efter dig och efter att få träffa lilltjejen :) PUSS PUSS PUSS världens bästa du!

2009-11-30 @ 11:21:40
URL: http://denisekarolina.blogg.se/
Postat av: Denise

Oj, det blev värsta brevet ju, haha.

2009-11-30 @ 11:22:42
Postat av: Carina

Haha. Undra varför det oftast blir sådär. Att man ska handla en sak men kommer där ifrån med en eller två saker till. Hm. Händer det bara tjejer? ;P Jaja.



Hur har helgen varit? Kram.

2009-11-30 @ 11:38:50
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0