En helg att se fram emot :)

fredag ska jag och Kristina in till Täby, måste lämna tillbaka bröstpumpen på BB så då tänkte vi svänga förbi Täby Centrum också. På kvällen är det (sista?) semifinalen nere på Trädgårn där Lalla och Sunday Rippers möts så jag tänkte kila ner en sväng och lyssna till lite sjönstämma! Om jag kommer iväg vill säga, kommer förmodligen sakna ihjäl mig efter Noemi redan innan jag kommer utanför dörren, mammas älskling. ♥

lördag är det ganska oplanerat fortfarande, kanske träffar Emma en sväng eller så kanske Johanna kommer hit? Jompa och Tony ska hur som helst sitta i studion hela dagen, så jag och Noemi får underhålla oss själva.

söndag kommer storasyster Maria+familj upp, lilla Astrid föddes bara ett par veckor efter Noemi så det ska bli så kul att se henne igen, har bara träffat henne en gång eftersom de bor i Enskede. Vid 16.00 blir det förhoppningsvis träning, första träningen på hela året. Var på efterkontroll förra veckan och allt såg så bra ut så det var bara att köra på! Hoppas bara jag orkar köra på i samma tempo som förut, blir i alla fall medelpasset. Efter det är det middag hemma hos Jennifer och Fredric, kommer bli mycket gott och jäkligt trevligt!

Blir en väldigt trevlig helg med andra ord. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0