And I home!

Så skönt! Kom inte dit förens vid 01.00, men det räckte verkligen. :) Festen vart hur jäkla lyckad som helst! Vad duktiga killarna har varit! Träffade massa trevliga människor, men hela den där gå-ut-grejen är verkligen inte min melodi, kul i fem minuter när man hälsat på alla, men sen vill man bara hem igen. Nu ska jag hoppa i pyjamasbyxorna och tvätta bort sminket, sen blir det raka vägen in till sängen och pussa ihjäl Noemi och Bertie. Imorgon står garderoberna på tur, sen ska jag försöka träffa världens finaste tjockis, Jennifer, har försökt få till den där träffen hela veckan, men inte då.

Ush! Nu lät det jätteläskigt här hemma, dags att släcka ner tror jag.

KOLLA MIN FINFINA TRÖJA!








Kommentarer
Postat av: Denise

Min sköna böna! Vad långt hår du fått :) Saknar ihäl mig efter dig. Längtar super mycket till min praktik nästa termin, då hoppas jag vi kan ses mycket :) PUSS PUSS PUSS

2009-11-28 @ 10:54:03
URL: http://denisekarolina.blogg.se/
Postat av: Emma

Du och jag och den här gå-ut-grejjen :)

2009-11-30 @ 21:46:42
Postat av: Helena

Ah, det suger faktiskt. :) Trevligare med kakor och te. ;P

2009-12-01 @ 09:16:55
URL: http://keepfocusonyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0