Åååååååh vad trött jag är!

Vet faktiskt inte hur jag ska orka ta tag i den här dagen. Får fortsätta hinka mitt te så kanske, kanske det blir någon ordning. Både Jompa och mamma är dundersjuka och Kicki jobbar så jag och Noemi får försöka göra lite åt alla idag, gå ut med byrackorna, åka till veterinären, till apoteket, handla, förbi Fröken Knopp eftersom mammsen faktiskt fyller år idag, dagen till ära. Gå ut med hundarna igen, väcka Jompa, laga middag. Där emellan ska Noemi äta, bytas på, sova och jag ska hinna ta på mig, äta, ja, ni hör. :) Full dag idag alltså. Nej, nu ska jag dricka upp mitt te och så börjar Noemi vakna så det blir lite bad, matning och ombytning från pyjamas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0