Hej hej

Fixardag, fixardag.. Sortera grovsoppor, tvätta, hundpromenader, diska, vara hundvakt åt en höggravid Stella, låter roligare än var det är. Hon är så seg och så tjock så hon vaggar fram och tillbaka i myrtakt när vi är ute och går. Plocka undan lite för imorgon, fixa superduperhårinpackning till mitt skatbo jag har på huvudet. Den här dagen kommer gå fort med andra ord! Imorgon blir en kalasdag, J är ledig eftersom vi ska in till Odenplan och göra ultraljud igen. Den här gången kommer vi kunna se så allt ser bra ut. Vår barnmorska hade räknat oss lite före förra gången så då såg man inte så mycket, förmdoligen att det var en flicka och att hon hade två armar och två ben. Efter det bli lunch, jag har valt Pizza Hut, är ju inne i någon slags skräpmatsperiod och har faktiskt aldrig ätit där, så vad kan passa bättre? Blir nog lite strosing i musik och klädaffärer ifall jag känner oss rätt. Sen blir det raka vägen hem, gosa ihjäl oss med Bertie (och katterna såklart) innan han ska hem till mamma eftersom det kommer folk hit och vi ska ut en sväng. Trevlig dag, trevlig dag.
Nej! Nu ska Bertan och jag ut i solen och promenixa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller tummarna för er imorn (och är till Davids förskäckelse lite avvis - men bara för att det är spännande ;) )!

Och njuuut av pizza hut och att du faktiskt FÅR äta massa skräpmat, för det tycker jag man borde få när man liksom äter för två :)

Ta hand om er! och förresten, ha det så trevligt sedan på kvällen! ;)

2009-05-14 @ 21:53:40
Postat av: Emma

Håller tummarna för er imorn (och är till Davids förskräckelse lite avvis - men bara för att det är så spännande ;) )

Njut av Pizza Hut och att du faktiskt FÅR äta skräp, det tycker iaf jag att man borde få om man liksom äter för två! Och ha det så kul på Trägårn sen!

Ta hand om er! (och glöm inte söndag 14.30 -jag vill se magen och hunden! ;P )

2009-05-14 @ 21:56:28
Postat av: Emma

Håller tummarna för er imorn (och är till Davids förskräckelse lite avvis - men bara för att det är så spännande ;) )

Njut av Pizza Hut och att du faktiskt FÅR äta skräp, det tycker iaf jag att man borde få om man liksom äter för två! Och ha det så kul på Trägårn sen!

Ta hand om er! (och glöm inte söndag 14.30 -jag vill se magen och hunden! ;P )

2009-05-14 @ 21:57:02
Postat av: Emma

Alltså! Jag borde inte få kommentera, det blir ju bara fel. Nu har jag skrivit om flera gånger för att det inte kom upp något - och så kommer de plötslilgt upp, så nu har du två versioner.... (om det inte dyker upp fler) Suck :D

2009-05-14 @ 21:58:37
Postat av: Denise

Lycka till idag, sweetie! Ring mig senare och säg hur det gick. PUSS<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0