TJING!

Blev en jättebra lördag för min del, promenad, solning och bus med Bertie, hem och diska, dammsuga och torka av golven, hämta Jompa i studion, grillning hos pappa och Elizabeth, mys på Esplanaden hos Inez, de drack vin, jag fick nöja mig med cola, en sväng till Trädgården innan vi gick hem och jag däcka av utmattning i Jompas stoooora sköna mjukisbyxor och tröja. Kunde inte blivit en trevligare lördag. :)

Idag tänker jag inte göra mycket, ska börja pillra på annonsen som ska ut i och med försäljningen av lägenheten, borde börja rensa hyllan i vardagsrummet, laga middag och sitta här. Men nu ska jag återgå till godiset och colan, fantiserandes och planerandes av barnvagnar, babykläder, nya möber...

PS. Har en extrem längtan av Denise IIvonen Gustafsson idag. Blä. Kom hem snart skitunge!

Kommentarer
Postat av: Denise

Längtar efter dig också, sweet! Nu är det bara veckor kvar tills jag kommer hem :)

2009-05-03 @ 19:48:16
URL: http://denisekarolinaiivonengustafsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0