Sköna dag

Var meningen att jag och Pettersson skulle hängt tillsammans med våra jycks igår, blev dock inte så mycket med det när jag var helt slut av dagarna som hade gått. Lagade spagetti och köttfärssås till min älskade sambo lagom till när han kom hem från jobbet. Struttade omkring i pyjamsbyxor tills vi skulle ta Berties kvällsrunda som gick förbi Skogsvägen och en av Berties bästa kompisar, Mira. Blev i alla fall där en stund, dracks vin, (cola för min del!) åt chips, dipp, godis och min nya last: glansiga gröna äpplen. Som enligt mig alltid har varit skitäckliga! Idag blev det en enormt låg sovmorgon, låg och drogs oss ända till 14.00, klev upp, duschade, gick över till mamma och lekte med Bertie, fikade choklasglasstårta och gosade med marsvinen. Nu blir det middag snart på Vreta Pizzeria, Kicki bjuder eftersom hon provjobbar där. Längtar dock tills hon börjar jobba nere på stan i sommar, på Lilla Torget med glassboden och sushihaket, kommer med andra ord se ut som en glasskula i augusti. :) Nu ska jag och Bertie spela hundspel, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0