PUST!

Är helt slut. Har varit hemma och donat och fixat idag, diskat, slipat, torkat väggen, haft tvättstugan, varit ute med Bertie, gått och handlat, gjort iordning paket som ska skickas iväg. Och än är det inte slut, ska ut till tvättstugan nu, sen ska jag måla väggen där gardinstången ska upp, ska hem förbi pappa och låna lite sommarfräscha gardiner att sätta upp, hyllan här i vardagsrummet måste rensas och sen var det ju badrummet som ska storstädas, pust. Borde egentligen damsuga och torka golven också, får se hur mycket jag orkar. Äter som en häst gör jag också, hungrig hela tiden, trots pizzan som jag åt till lunch. Antar att det hör till, lixom.

Kommentarer
Postat av: j

Du är världens bästa!

Älskar dig;)

2009-05-09 @ 23:08:04
Postat av: Denise

Jag älskar dig också grisen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0