Godmorgon folk!

Jag är vaken och lever! Trodde aldrig att jag skulle komma upp idag, och verkligen inte så här pigg heller. Har inte varit så här full av energi på länge! Har redan hunnit med att väcka massa ungar, hjälpt till med kläder, frukost, kollat att tandborstningen är okej, skolskjussning och en promenad med Bertie såklart. Snart ska jag skjussa Eunice också, sen får jag och Jompa i alla fall en halvtimme lugn och ro innan jag ska köra han till sitt möte. GAH! Har köpt jättegod frukost till oss, färska frallor med pålägg och te. Men tro inte att det tar slut där, för sen ska jag packa allt här och åka hem med djuren, tvätta typ alla kläder vi äger och gå långpromaned med Bertie. Duscha, hämta Enuice igen och köra hem henne, göra mig iordning, laga middag och sen är det Indienkväll på Roden, Globala ska visa vad de gjorde i Inden. Kommer bli skitkul att se alla foton och höra om deras projektarbeten. :) Sen, sen gott folk är jag ledig. Typ 20.00. Då ska jag gå hem och atackslänga mig i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0