God kväll!

Vilken helg! I fredags var vi på ultraljud, det gick strålande! Lillan, eller Nova eller Noemi som vi har på namnförslag vägrade dock att ligga still först. Snurrade omkring, boxades och sparkades, efter ett tag somnade hon dock så barnmorskan kunde kolla så hjärtat, hjärnan, och allt annat såg bra ut. Barnmorskan trodde att hennes favoritsovställning var precis ovanför min kissblåsa, med ansiktet "innåt", därför, sa hon, kunde det dröja ett tag innan jag kände hur hon sparkade eftersom sparkarna var innåt i magen istället för utåt. Sen gick vi och lunchade och strosade lite i affärer på väg till bussen, måste hitta något till Kickis student, vilket var helt omöjligt. Får åka in en sväng till tror jag, när man har hela dagen på sig. Efter det åkte vi hem, J gick till studion och jobade medans jag gick hem och attackgosade med Bertie innan vi gick ner en sväng till Trädgården.

I lördags jobbade J hela dagen, så jag tog med mig Bertie hem till mamma där moster och kusin var, blev hundgos och glass innan J var klar så vi kunde grilla. :)

Idag har J varit i studion igen, så jag drog med Kicki och Bertie till Roslagsbro och kikade när Pettersson spelade fotboll, gah vad sugen man blev att börja spela igen!
Ikväll har vi också börja titta på möbler till nya lägenheten och barnvagn, har nämligen (förhoppningsvis) fått lägenheten såld! Innan visningen och allt. Samt går in i vecka 20 imorgon... Ingen kan vara gladare än jag! :)

Imorgon ska jag på möte på en arbetsträningsplats, är supernervös, var ju ett tag sen sist. :S Sen blir det en måndagsdejt med Emma på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0