Come an

Blev inget möte idag på morgonen, chefen var sjuk så han skulle återkomma så fort han tillfrisknade. Har däremot fått dras med en smygande huvudvärk och trötthet hela dagen, vilket suger. Kicki kom förbi en sväng med vindruvor och snackade lite strunt innan jag skulle träffade Emma, "min skyddsling" som mamma så fint kallar det. Vi hade det trevligt, var på gymmet en sväng, åt världens godaste skräpmat, Mc Donalds och sen körde jag hem henne. Nu sitter jag här, tröttare än trötter och vill bara gå och sova. Bertie är dunderglad över att ha mig hemma, springer omkring och äter på allt som går att äta på, typ vår madrass har han bitit sönder helt idag (han börjda emed ena hörnet för ett par dagar sen), mitt gostäcke som jag har i soffan, ena soffkudden och lite sånt där smått och gott. Byracka. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0