Snicksnack

GAH! Blir helt tokig på alla hormoner och känslor som leker kull i kroppen. Har varit helt slut och varit nära till gråten flera gånger idag. Höll mig dock ända nu till ikväll, på Berties promenad med Jompa och Michael. Suck. Tur att de är världens bästa killar. För att göra saken lite värre sätter jag på Winnerbäck, bra snubbe det där. Får en bara attt vilja gråta hejdlöst. Försöker ringa Dennis också, en av de få personer jag vet att jag kan ringa till när som hellst och bara gråta rakt ut. Så Dennis, du får jättegärna svara. Typ. Nu. På. En. Gång. Men som jag sa till J här om dagen, bebben är värd varenda minus. ♥
Har haft två viktiga möten idag, det första var med banken, vi fick handpenningen till nya lägenheten. Känns helt fantastiskt och fick vi välja själva hade vi gärna flyttat imorgon. Men, vi får vänta ett bra tag till, ända till första augusti. :( Det andra mötet var på arbetsförmedlingen ihop med min kontaktperson på försäkringskassan, äntligen! Det var verkligen på tiden. Ingen längtar med än jag för att få komma ut och börja arbetsträna. Där imellan hann J bjuda på lunch och sen blev det en sväng in på djuraffären och BabyProffsen. Helt i min smak. Fattar dock inte hur man ska hitta en barnvagn i barnvagnsdjungeln, blev ju helt förrvirrad av att bara se alla som fanns. Appro på min smak, har fått dille på allt surt som kommer i min väg. Favoriterna är citroner och Dragster 2000-godiset. Här om kvällen när J skulle gå och lägga sig hittade han mig i sängen sovandes med en skärbräda och massa citronskal. Det var tydligen en kul syn.
Nej mina (o)vänner nu ska jag rycka upp mig, imorgon är det fredag. Det betyder en tripp till Täby med världens bästa mamma och syster, måste införskaffa mig lite kläder, kommer ju inte i några andra byxor än mina och J mjukisbyxor. På lödag ska jag vara barnvakt och på söndag ska i fira pappa. Kommer bli en kanoneshelg med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0