Lisa Ekdahl - öppna upp ditt fönster


Kommentarer
Postat av: Carina

Ja, lite sjukt är det men attans så gulligt! Hoppas verkligen att allting går bra. Hur lång tid har det gått? :)



Nu när det börjar bli fint väder igen så tycker jag att vi kan ses en stund och ta en lång eller kort promenad! Kram kram!

2009-04-06 @ 10:19:25
URL: http://vilopaus.blogg.se/
Postat av: Emma

Heeej! Jag ville bara säga hej och att jag hoppas du inte är upptagen hela påskhelgen. Jag har inte ens sett era två senaste tillskott och jag

2009-04-07 @ 18:17:11
Postat av: Emma

Heej! Jag vill bara påminna dig om att vi bokat in en dejt under påsk, jag har ju inte ens hälsat på era senaste tillskott och JAG VILL KÄNNA PÅ MAGEN! :D jag kan inte påfredagen på dagen, har match. men annars är jag inte bokad något. Hör av dig, annars ;) Och hälsa J grattis på födelsedagen (i förskott), medans jag kommer ihåg det :)

2009-04-07 @ 18:19:22
Postat av: Emma

Heej! Jag vill bara påminna dig om att vi bokat in en dejt under påsk, jag har ju inte ens hälsat på era senaste tillskott och JAG VILL KÄNNA PÅ MAGEN! :D jag kan inte påfredagen på dagen, har match. men annars är jag inte bokad något. Hör av dig, annars ;) Och hälsa J grattis på födelsedagen (i förskott), medans jag kommer ihåg det :)

2009-04-07 @ 18:20:14
Postat av: Emma

OJ! blev lite tjatig där kanske, fattar inte riktigt det där med koden man ska uppge osv... ;)

2009-04-07 @ 18:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0