Förbannat trött..

..på Bertie som ställde sig precis framför ögonen på mig och pissade ner gardinen
..på Pippi som har lyckats riva ner hela min garderob och nu när den inte är något att ha längre börjat sitt rivningsprojekt i hallen
..på Samba som tydligen är missnöjd över något och går omkring och gnäller
..på grannens flickvän som verkar ha kommit tillbaka(?)som till min lättning, hållt sig härifrån i flera månader. Nu börjar sena kvällar med skrik och bråk igen
..på diskberget ute i köket som inte verkar försvinna utav sig själv
..på att ha en karl som jobbar eftermiddag/kväll och inte har varit hemma på hela veckan :(
..på att det tar sån tid för försäkringskassan/arbetsförmedlingen att ordna ett möte så jag kan få börja arbetsträna snart
..på att vara konstant trött och illamående, men det är tydligen vanligt så här i början på vår fantastiska resa

Kommentarer
Postat av: Carina

Ey! Tänka sig att jag ska få lista ut själv att det är något STORT som är påväg. Eller har jag fel? Vi pratar väl inte speciellt mycket längre men du kunde väl ha sagt något. ;) Grattis grattis i vilket fall som helst. :)

2009-03-24 @ 16:14:33
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0