Bitterfittan

Satt och pillrad i "viktiga pappershögen" idag medans jag ringde massa viktiga samtal. Plötsligt dök brevet upp som jag hade skrivit för någon vecka sedan, ett fint, trevigt brev, ett sånt där som vem som hellst skulle bli glad över att få. När jag hade skrivit klart brevet kände jag hur otroligt mycket jag saknade personen i fråga, så jag letade upp rätt nummer och ringde. När jag kommer fram möts jag av en riktig jävla bitterfitta.

Så idag när jag såg kuveret ville jag bara knyckla ihop det och slänga det  papperskorgen. Men, jag kom på en sån mycket roligare och bättre idé. Jag tänker spenderar varenda liten jävla krona på det där töntiga presentkortet från The Body Shop, sen när jag har gjort det tänker jag inte ägna en tanke mer på varken det eller dig.

Inte ens ett ynka litet grattis kunde du klämma fram, patetiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0