UPDATES

Kan ju vara en av världens sämsta bloggare. Dock tänker jag skylla på alla saker man vill gör när det är så fint väder, de senaste dagarna har det ätits mycket glass, gåtts långa promenader, varit iväg och badat, träffat vänner, varit hos Barbro barnmorska, har haft fullt upp nästan varje dag med andra ord. Och, det kommer inte bli bättre. På månadg börjar jag arbetsträna 10 h/veckan, måndag, onsdag och torsdag. Nästa vecka tar även Michaela och Kicki studenten, Michaela tar den 9:e inne i stan och Kicki den 12:e. Kommer bli en fullspäckad vecka med andra ord. Såg även att att jag aldrig slänger upp bilder här längre. Kan bero på att jag har blivit sjukt dålig på att fota, men det ska det verkligen ändras på!

Lilla skruttan där inne har börjat sparka för fullt, vilken känsla! Vi har förmodligen hittat barnvagnen med stort B! Vi har fått lägenheten såld och skrivit kontrakt på både den och vår nya! Vi har kollat ut massa snygga snygga snygga möbler som vi ska införskaffa när vi flyttar. Kan ju faktiskt inte vara bättre för tillfället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0