Så där!

Så där! Nu har jag börjat komma ikapp dagen lite, ska strax byta om och gå till "Lommarfestivalen" där Jompa jobbar ikväll. Hoppas på att solen håller sig framme så jag kan sitta på en filt med Bertie och äta kakor tills Jompa är klar. :) Idag har jag verkligen haft turen med mig må jag säga! Har i princip sovit bort halva dagen (måste bli bättre på att komma ihåg att ta järntillskottet som Barbro barnmorska strängt sa till mig att börja ta), fått 500 spänn i påminnelseavgift för att jag glömt betala de där ynga 20 kr i trängselavgift samt tappat min mobil (den här tack och lov tillbaka!). Men sen såg jag Noemi sparka för första gången där inne i magen, (sparkat har hon gjort ett bra tag men idag var det förståa gången man verkligen såg utifrån hur det rörde på sig där inne! Helt sjuk känsla!) så det vägde över allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0