Nu tar jag mitt gröna äpple och tackar för idag

Gröna glansiga äpplen..MMMMM! Har aldrig varit någon favorit, snarare de äpplen man valt sistav alla. Nu är det däremot tvärtom, är helt besatt av de små tråkigt perfekta runda och glansiga besprutade gröna sakerna. Skulle faktiskt våga påstå att jag inte kan sova utan att fått smaska på minst ett par stycken varje kväll. Jaja, nog talat om äpplen. Nu tänker jag tacka för ikväll. Ska upp sjukt tidigt imorgon, 6.30 för att tvätta. Sen går dagen i ett, Maddies skolavslutning, promenader med Bertie, lunch, pill här hemma, möte med Emma, fixa de sista inför fredag, middag och film med Jompa och hans nya kontaktperson. Gissa någon som kommer stupa i säng imorgonkväll?

Nej, äpplena kallar, lika så sängen. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0