Hej

Sådär, nu har har jag damsugit och plockat här hemma. Hunnit titta lite på TV och kikat lite till på alla godsaker som följer med hem från IKEA när vi ska dit om drygt en månad. Wiho!
Snart ska jag och Bertan gå och möta Jompa som är klar i studion, då blir det färska frallor och te innan mys i soffan. :) Imorgon bär det av in till Stockholm, Michael ska på intagningsprov inför en skola som han har sökt till hösten. J och jag ska passa på att kika på en Brio Happy, hoppas hoppas hoppas på att det blir den! Sen bjuder Tarik och Carro på middag, blir en trevlig dag. På torsdag ska jag och Kicki har systerysterdag, vi ska in till stan och gå i affärer tills benen inte orkar mer. Jag kommer dock mest få fönstershoppa, men något litet fint ska nog få följa med hem. :)

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0