Dagarna som gått

Är det någon annan än jag som blir fruktansvärt förvirrad och glömmer bort både dag och datum när det är helger hela tiden? Om jag inte är helt ute och cyklar är det väl sista helg-dagen idag på ett bra tag framöver? Ska bli otroligt skönt när allt börjar rulla på igen..
I fredags fyllde jag 20, känns som att hela helgen har varit ett långt firande. (Gör iof. inte mig någonting:) Började redan lite smått i torsdagskväll, på fredagen sen blev det tårta och presenter hemma hos familjen Ojeda-Ottosson. Sen kom Kristina och hämtade oss, körde hem oss till mamma, där de hade lagat förrätt, varmrätt och efterrätt, stora födelsedagsbrickan (en stor blå bricka som vi har fått våra födelsedagspresenter på sen vi var barn) var full med presenter..
I lördags bar det iväg till husdjursmässan med mamma, Jompa och Micheal. Där fick jag träffa SOS Animals (har länge funderat på att åka iväg och volentära hos dem, så det var skitkul att få träffa dem!), NeverNeverLand (omplacerar hundar från Irland, kommer förhoppningsvis adoptera hund genom dem sen), mina älskade bullisar, råttorna, Sphynxkatterna, Skinnymarsvinen, ja, allt som jag kunde begära med andra ord!
I söndags skulle vi firat hemma hos pappa med resten av alla syskonen, men det blev inställt. Pappa och Elizabeth kom över med min födelsedagspresent i alla fall, en elvisp som jag verkligen önskat mig! Efter det kom familjen Ahlskog-Kroon-Andersson och mamma och Kristina över och det blev ännu mer tårta och presenter. Jaja, sluttjatat om det. :)

Nu börjar nedräkningen till söndag. Kommer följa med Dennis upp till Östersund då, kommer både bli fantastiskt och förjäkligt.

Nej, nu väntar disken och sovrummet. Tänk vad man uppskattar att få komma hem och göra allt de där vardagspysslet är man varit borta..





   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0