Ångest

Jag har haft problem med ångest sedan flera år tillbaka. I höstas när jag blev sjukskriven hade jag stark ångest varje dag, jag vaknade med ångest, somnade med ångest. Mot det fick några små svindyra tabletter att börja ta och vips, så började ångesten minska. Så nu när jag har ångest känns den genast mycket mer. Låter kanske konstigt, att ha ångest varje dag blir tillslut en naturlig grej. När min läkare frågade mig vid ett tillfälle hur det känns när jag får ångest, hur jag hanterar den? svarade jag att det är så naturligt, så jag vet inte. Jag vet inte hur jag ska hantera den. Idag börjar ångesten som sagt bli mycket bättre, men som alltid när den dyker upp är den skitjobbig. De senaste dagarna har varit ganska tuffa, igår somnade jag redan innan 18.00. Smart som jag är toppar jag min ångest med att sitta och klicka runt på Djurens Rätt, kanske inte det bäst för min själ ikväll. Men jag tycker i alla fall att alla ni läsare ska ta en titt in på sidan, gör som jag och bli medlem redan ikväll! Kostar ynka 75 pix.

Nu ska jag gå och skära upp lite färsk annanas till baby och mig. Börjar bli en fin vana så här på kvällskvisten. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0