Lördag lördag älskar du mig, svara ärligt ja eller nej, ja, nej, ja, nej, ja, nej, ja, nej

Lördagen bjöd på en riktigt trevlig dag, fika hos mamma, moster och lillkusinen med banansemlor(!), dammsugare och gott te, roadtrip ut till Nånö för att hälsa på en tjej som heter Anna och hennes sambo, mamma skulle kolla på marsvin medans jag tittade på råttisar (ska ha två stycken så fort Jompa ger med sig:). Rätt som det var hörde jag, Jompa och Annas sambo hur jag lovade att ta deras ena katt ifall de skulle flytta, sådär tyckte Jompa om den idén. Tur att vi har pratat om att flytta till sommaren, annars lär det bli trångt här snart.. Efter det åkte vi och handlade och sedan åkte jag och Jompa hem och lagade fisk till middag och cheesecake till efterrätt. Gott gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0