Uppe med tuppen

Vet inte när jag var vaken så här tidigt senast, eller jo, det var föresten när jag vad med Dennis i Östersund. Är dock otroligt skönt att kliva upp nu, tänk vad mycket mer man får ut utav dagen! Och föresten så kommer ju Bertie snart och då blir det ingen sovmorgon inte! Anledningen till att jag är vaken är i alla fall att jag försöker få tag på vårdcentralen, måste dit och göra lite tester gående min mage. Men men, slutpratat om det! Nu ska jag ta min enorma tekopp och gå ut i köket för att äta lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Carina

Haha. Bruce den allsmäkiga.

Ja, jag börjar saknar en hel del då när man har tid att tänka tillbaka på allting, skolan, allt man träffat och allt tokigt man gjort. Blir alltid att jag vill tillbaka. ;O Så kände för att sätta ihop något roligt från allt bra. :)

Resa igen skulle man verkligen vilja göra och den tanken kommer ju rätt ofta nu när vädret är ruggigt.



Oh, vad roligt. :) Hoppas att det inte blir mer försenat bara!

Ja, han går bra ihop med vissa och andra ska han bara skälla och ha sig med. Sen går han väl lite bättre ihop med tjejer än med killhundar. Men det skulle vara jättekul att ta en promenad (och se hur dom funkar ihop, hehe) och sen skulle det vara jättekul att träffa dig igen, var ju så jäkla länge sen nu!

2009-02-18 @ 10:17:54
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0