Ja, det här var ju kul..

Har varit på U-huset sedan 17.30, är meningen att jag ska stå i cafeét egentligen men med halva folkaklubben där ute redan känns det inte riktigt som att behovet finns.. Med andra ord skulle jag kunna vara hemma och gosa med katterna eller kilat över till mami och druckit te. Men, om det inte finns något att göra så får man ju ta se till att det finns det. Så jag ringde Hundar utan hem och frågade runt bland deras Golden oldies, lyckades nästan lura med mig Jompa på att vi faktiskt har plats för en gammal stackars hund som förtjänar ett lyckligt slut hemma hos oss. Kikade lite igår och då hittade vi den här skönheten, Lady3 heter hon.

Men när jag ringde hennes kontaktperson sa hon att de hade pratat om att hon egentligen borde bo som ensamhund. Så vi får väl se. :) Hon tipsade däremot om Wallace, en stackars greyhoundkille på 8 år som bodde i ett skjul på en gård. Då gör ju inte hjärtat något annat än skriker.







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0