Filmpaketet

Hade precis slumrat till när Jompa kom och påminde mig om att jag faktiskt var hungrig. Fick bli pannkakor med kanel i. Så nu sitter vi här i soffan mätta och goá och kikar in vårt nya tvutbud. Måste säga att det är fantastiskt dåligt, elller ja, i alla fall mitt val av paket. Det var ju så att vi var tvugna att förnya avtalet med tele2, så då sa vi att vi skulle unna oss varsit nytt tvpaket, Jompas val var självklart: musikpaketet. Själv valde jag mellan någon typ av dokumentärpake eller filmpaket. Tillslut valde jag filmpaketet eftersom jag inte tyckte att det var några vidare bra kaneler i dukumentärpaktet. Ack, ack, ack, vilket misstag. Fick några riktigt usla filmkanaler, tror ena hette silver, en annan visade bara gamla svartvita filmer och de andra minns jag inte ens.. Får nog ringa tele2 imorgon och höra om jag kan byta till dokumentärpaktet ändå..

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0